joi, 25 iulie 2013

La multi ani, draga Mariana!

Te rog sa ma ierti

Inainte de toate, te rog frumos sa ma ierti ca nu am reusit sa iti daruiesc acest cadou in timp util, si sper ca sa intelegi ca am facut tot posibilul sa ma incadrez in timp.


Esti cea mai buna Marianuta din lume si ma bucur ca esti prietena mea


Ieri a fost ziua ta! O zi la fel de frumoasa si de speciala ca si tine!  Esti o norocoasa! Si eu sunt si mai norocoasa, ca te am pe tine, draga mea prietena! Mi-ar fi placut sa fii aici cu mine si sa petrecem pana in zorii zilei ... ca atunci cand eram mult mai mici ...
De 11 ani suntem prietene! Cand am numarat, nu mi-a venit sa cred! Atat de multi ani, si au trecut atat de repede! Mai ieri parca eram pe bancile scolii, mazgalindu-ne caietele cu tot felul de desene, floricele si povesti. Si sa nu uitam de "palmele" pline de prietenie pe care ni le dadeam in pauze. 

Avem atat de multe amintiri, intamplari, atat hazlii, cat si triste impreuna. Am trecut prin multe, si totusi am ajuns pana aici. Imi amintesc cu drag de tot ce am trait si ce ne-a unit.



Nu vreau sa ma insir cu toate lucrurile facute  in 11 ani. Vreau doar sa iti multumesc ca existi, ca imi esti aproape mereu, ca ma iubesti si imi doresti mereu binele, ca suferi atunci cand sufar si eu, ca nu ceri nimic mai mult decat iubire, intelegere si respect!


Trecand peste ... sunt un pic suparata ca, in cei 11 ani, am lipsit parca de 2 ori de la ziua ta de nastere! Sper sa nu se mai intample pe viitor si sa fim mai aproape ... mai des.


Iti doresc tot binele din lume inzecit, pentru ca meriti. Iti doresc sa reusesti pe toate planurile, sa iti duci la bun sfarsit toate dorintele, sa nu te lasi niciodata la greu si sa lupti pentru tine si viitorul tau. Sa ti se indeplineasca dorintele pentru ca nu sunt nerealizabile, si sa fii sanatoasa ca sa le poti face pe toate. Noroc si bafta ai, pentru ca esti in zodia Leu si ... doar esti o Grigoruta!


Imi doresc sa fim asa si peste ani... noi doua, alaturi de copilasii nostri. Asta este cea mai mare dorinta a mea!

La multi ani frumosi si sanatosi

Sa stii ca din clipa in care te-am cunoscut viata mea s-a schimbat pentru totdeauna si incet, incet am realizat sa imi esti tare draga fiindca am avut impresia ca te cunosc din totdeauna.
Sper sa am parte alaturi de tine de zile pline de haz, bucurie si tristete, armonie si certuri mici, insa pline de prietenie. Asa ca prietena mea draga, iti urez la multi ani fericiti, sanatosi si plini de realizari!!!

Cu drag, 
Andru

Un comentariu:

  1. Multumesc frumos pentru cuvintele frumoase si pentru faptul ca te-ai gandit la mine cu toate sa suntem asa de departe una de cealalta.
    11 ani....au trecut asa repede....parca ieri ne cunosteam pentru prima data......parca ieri asteptam autobuzul in statie si intotdeauna il lasam pe primul sa plece pentru a mai vorbi putin :)))))....avem atatea amintiri.....
    te pup si sper ca toate urarile pe care mi le-ati trimis sa se implineasca la toti!

    RăspundețiȘtergere